Skrivesperre

Å, kjære vene, så skjedde det faktisk med meg også. Skrivesperre. Og jeg som ikke engang er en sånn seriøs blogger, men tvert imot bare har slengt ut det som har falt meg inn uten filter. Men nå har jeg plutselig begynt å sensurere meg selv. For personlig. For opplagt. Alle har sikkert lest om det allerede. En ny oppskrift nå igjen? Da må jeg i hvert fall ta med noen bilder. Så blir det utsatt.

Nei, dette blir for dumt. Så bare så det er sagt en gang for alle: Jeg kommer til å blogge akkurat det som passer meg, og så får det heller være om de som leser ikke synes noe om det. De kan jo bare la være å lese.

Men siden jeg tydeligvis har kommet i en eller annen krise her, så må det litt mer til. Derfor nye verktøy, nytt design, ny url. Så får vi se. Kanskje det hjelper.

P.S. Har funnet en side jeg liker veldig godt, bokelskere.no.
P.P.S. Hadde en flott tur oppover mot Brandsøyåsen i dag, med ungene og gode venner. Pølser og snurrebrød. Stor suksess.
P.P.P.S. Himmelen er så vakker nå, men jeg foretrekker å se den fra sofaen framfor å reise meg opp og ta et bilde.
P.P.P.P.S. Nå gir jeg meg. Deilig å være tilbake.

Dette innlegget ble publisert i her og nå. Bokmerk permalenken.

2 svar til Skrivesperre

  1. Sissel sier:

    Deilig å lese om folk som skriver det som faller dem inn her og no. Ikke trenger å planlegge det du skal skrive eller har på hjerte, men kan være spontane og samtidig filosofisk. Kult😀

    • ylvalia sier:

      Takk skal du ha, Sissel! Ikke sikkert det blir så filosofisk alltid heller, men alt må jo ikke ha noen dypere mening, tenker jeg.

Legg igjen en kommentar

