Bloggeverktøy

Da jeg bestemte meg for å flytte bloggen over til WordPress, spurte jeg litt rundt for å finne ut hvilket alternativ jeg burde velge. Jeg endte på WordPress fordi jeg raskt klarte å å få opp en side som hadde et enkelt design som jeg var fornøyd med. I tillegg liker jeg at det er diskusjonstråder i kommentarfeltet, og at jeg enkelt kan se grunnleggende klikk-statistikk for innleggene. Dessuten er det mange andre som bruker WordPress og er godt fornøyde med det. Hvilket bloggeverktøy liker du best?


.

Dette innlegget ble publisert i her og nå. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

