Gulrotbertas upretensiøse gulrot award 2011

Hurra, jeg er nominert (takk, Ane)! Noen har til og med giddet å stemme på meg (i tillegg til meg selv, altså).

Det er Ege Denne som arrangerer den uhøytidelige konkurransen, gulrot award 2011, med en drøss kategorier. Jeg er nominert i to! Beste blogg med en kvinne bak tastaturet, og mest samfunnsengasjerende blogg.

Avstemningen foregår nederst på siden til Ege Denne, og prisen er selvfølgelig hederlig omtale, ære, berømmelse og pur glede over at noen faktisk setter pris på bloggen din!

Så hvis du vil glede en blogger eller fem – løp og stem!

Dette innlegget ble publisert i her og nå. Bokmerk permalenken.

4 svar til Gulrotbertas upretensiøse gulrot award 2011

  1. mormor sier:

    Så koselig at du ble nominert til to kategoreir.
    Ha en fin mandag🙂

  2. Tusen takk for det! Ha en fin dag du også!

  3. Fjellcoachen sier:

    Har gjort min borgerplikt og stemt i dag🙂 Riktig god jul fra ei som gleder seg til å få yngstedatter hjem med toget i kveld.

Legg igjen en kommentar

