Mitt bloggeår 2011

Med ny baby og tilhørende herlig foreldrepermisjon i mai, lå alt til rette for at 2011 skulle bli et riktig så godt bloggeår. Men de to storebrødrene, deltidsstudier og en baby som krevde full oppmerksomhet på kveldene gjorde at ambisjoner om både lesing og skriving av blogg måtte senkes betraktelig.

Noen blogg-høydepunkter ble da det likevel tid til. Takk til Mammadamen for den stadige inspirasjonen og den gode debatten, Fredrik Backman for å ha gitt lattermusklene daglig trening, Magnhilds Antiblogg for sin syrlige sarkasme og de riktige perspektivene, The not so perfect mum-blogg for å lempe på prestasjonspresset, Hjernedvask for nødvendig folkeopplysning gjennom fantastiske infographics, Dette er ikke en blogg for herlige kjoleanmeldelser, Er underveis for å skrive så mye av det jeg tenker, Anne Viken for å skrive det jeg ikke allerede hadde tenkt, og ikke minst til Lesernes VG for å ha mangedoblet sidevisningene på bloggen min og skaffet meg en hel gjeng med nye lesere. Her var noen svært raskt nevnt og helt sikkert enda flere glemt, men jeg håper dere tilgir meg. Og legger inn en kommentar.

Hva 2012 vil bringe er foreløpig kun i krystallkulen, men ambisjonen er å oppdatere bloggen hvertfall ukentlig, og helst mye oftere, samt å følge mer aktivt med på alle de fantastiske bloggene der ute.

Hvis det ikke bare blir mer Wordfeud, da. Godt nytt år!

Dette innlegget ble publisert i anbefalinger, her og nå. Bokmerk permalenken.

11 svar til Mitt bloggeår 2011

  1. mormor sier:

    Det som skjer, skjer slik det skjer.
    Kos deg og ta det etter hver du.
    Ha en fin dag🙂

  2. jazzyhal sier:

    Klapp på skuldra for bra bloggår og lykke til vidare med 2012. Det er rett og slett moro å følgje bloggen din

  3. Koseligste komplimentet jeg har fått på lenge!!😀
    Ellers er mitt håp også å blogge litt mer jenlig i året som kommer – og kanskje få skrevet litt mer på andre ting også??
    Uansett – riktig godt nytt år til deg!!

  4. mormor sier:

    Bare en snartur for å si:
    Til lykke med ditt nye år. Måtte det bringe deg glede.

  5. Fjellcoachen sier:

    Godt nyttår i Ylvalia-universet! Gleder meg til å følge bloggen din også i 2012. Husk å skrive når du vil og har lyst, og ikke når du bør og må…

  6. ylvalia sier:

    Takk for godt råd, og godt nyttår til deg også!

  7. underveis sier:

    Takk takk – og godt nytt år!

Legg igjen en kommentar

